ערבי בן 18 מחלחול נעצר אחר שגנב רכב וניגח ניידת

בנצי לייזרוביץ No Comments on ערבי בן 18 מחלחול נעצר אחר שגנב רכב וניגח ניידת

תיעוד: שוטרי מחוז ירושלים סיכלו במהלך הלילה גניבתם של מספר כלי רכב ועצרו את החשודים המעורבים בכך. בין החשודים שנעצרו, צעיר פלסטיני בן 16 תושב יו"ש.

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הלילה, פעלו שוטרי מחוז ירושלים ברחבי העיר כנגד עבירות הרכוש בדגש לתחום עבירות גניבת בלי רכב, זאת כחלק מפעילות ממוקדת בנושא המתקיימת זה השבוע השלישי והניבה עד כה את מעצרם של עשרות חשודים, סיכול גניבת כלי רכב מאזרחים, וכתבי אישום שכבר הוגשו.

כך הלילה, בסביבות השעה אחת אחר חצות התקבל דיווח ממוקד חברת "איתוראן" על רכב שנגנב בדרום העיר ונע כעת על שד׳ בגין בירושלים. מיד עם קבלת הדיווח, החלו שוטרי תחנת מוריה בסריקות אחר הרכב והוא אותר בנסיעה סמוך לעין יעל. בשלב זה ניסו השוטרים להביא לעצירתו ובזמן שהחלו לעקוף את הרכב החשוד, ניגח החשוד עם הרכב שגנב את הניידת, איבד שליטה ונכנס בעמוד המוצב בצד הדרך ורק אז נעצר. השוטרים שלא נפגעו כתוצאה ממעשיו, ביצעו מיד את מעצרו של החשוד (18, חלחול) שהתנגד לכך והוא הועבר לחקירה.

כשעה לאחר מכן, התקבל דיווח נוסף על רכב שנגנב ונע באזור שכונת גבעת מרדכי בירושלים. גם במקרה זה תגובתם המהירה של שוטרי סיור תחנת מוריה ופעילות סיכול חכמה הביאה לאיתור הרכב בשד׳ בגין. שהבחין החשוד שנהג ברכב בניידת שמולו, ניסה החשוד להתל בשוטרים ללא הצלחה והשוטרים צמצמו טווח אל הרכב וביצעו את מעצרו של החשוד שנהג בו כשעל ידו כפפה חד פעמית, תושב הכפר תפוח בשנות ה-20 לחייו. הוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ובעלי הרכב קיבל חזרה לידיו את הרכב.

עוד במהלך הלילה, התקבל דיווח מעט אחרי השעה 3 לפנות בוקר על רכב שנגנב ממרכז הארץ ובנסיעה באזור שד׳ גולדה מאיר לכיוון הגבעה הצרפתית בירושלים. בפעילות משותפת של שוטרי תחנת לב הבירה ותחנת שפט ממחוז ירושלים, בוצעה חסימה בצומת ולעברה הגיע הרכב החשוד כגנוב ונעצר. השוטרים שפעלו במקום, ביצעו את מעצרו של החשוד, תושב מחנה דהיישה בן 16 שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו, והוא הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה.

משטרת ישראל תמשיך בפעילות הנחושה כל העת לשמירת ביטחונו ורכושו של הציבור תוך מניעה, סיכול ומעצרם של חשודים המעורבים בעבירות פליליות בכלל ובעבירות הרכוש בפרט במטרה להגביר את ביטחונו של כל אזרח והגנה על רכושו.



0 תגובות